Očekivanja i odnos često dolaze u paru. Zajedno mogu
dovesti do neispunjenja očekivanja onog zamišljenog i onog navodno
potrebnog. Njihovo neostvarenje vodi do čestih razočaranja i prekida
želje za komunikacijom, odnosno za svladavanjem vještine koju smo
upisali te rezultira povlačenjem.
Ono
što je najvažnije jest «razvijanje i stvaranje» odnosa s samim sobom te
sa stvari / aktivnosti / osobom s kojom smo se odlučili ostvariti
kontakt. U ovom slučaju, to je kreativna vještina argentinskog tanga
koji predstavlja kako ples i glazbu, tako i društveni fenomen.
Ulazak u svijet argentinskog tanga trebao bi označavati potrebu i želju za upoznavanjem te savladavanjem nove kreativne vještine uz upoznavanje njenih dobrobiti, a koje ne dolaze same po sebi, već uz razvijanje i upoznavanje vlastitog odnosa te savladavanje situacija. Vrijednost njenih dobrobiti raste što više razvijamo svoj vlastiti odnos prema nama samima i argentinskom tangu.
Jedna divna dama i snažna žena rekla kako je drago što je došla bez partnera na tango jer tako ne gubi vrijeme na stvari koje bi ju ometale u prisutnosti na satu i učenju tog divnog plesa .
Sve spomenuto su česta pitanja i opravdanja koja
usporavaju naš napredak. Hoće li doći? Hoće li biti raspoložen/a? Kako
ću sada kada osoba to razumije i radi na drugačiji način? Imam li prave
cipele? Nisam se dovoljno naspavao, danas se ne mogu "konektirati",
ljudi oko mene su nervozni, nemam stalnog partnera ili partnericu, nisam
navikla slijediti (Ne slijediti već čuti!!), treba mi naprednija grupa,
treba mi drugačiji podloga... .... .... .
Ono
što je nepobitno, apodiktičano, nesumnjivo, nemoguće oboriti dokazima
je kako bez obzira na sve stvarne smetnje (trenutna fizička
spriječenost) i nestvarne smetnje (koje si namećemo ili su nametnute)
trebamo upoznati naše tijelo te njegove reakcije. Pravilno držanje našeg
tijela ne bi trebao biti bauk ili nešto što ne možemo ili ne želimo
svladati. To je nešto što nam je potrebno za sam život. Pravilno držanje
i svjesnost o našem tijelu nam omogućava bolju komunikaciju sa nama
samima i okolinom te nas čini ne samo prezentnijima, nego i stabilnijima
u svakom pogledu.
Sljedeći
korak jest razvijanje odnosa prema kretnjama. Upoznavanjem kretnji i
naših reakcija (mentalnih i fizičkih) na njih već predstavlja drugi
korak prema plesu čije su kretnje i postava tijela te pokreti sasvim prirodni.
Mnogi će reći kako je argentinski tango težak. On je
uistinu težak, u smislu da njegova forma nije strogo zadana niti u plesu
niti u glazbi te da nudi mnogobrojne mogućnosti izražaja, prihvaćanja i
stvaranja.
Razvijanjem vlastitog odnosa postajemo snažniji o
otvoreniji za odnose s drugim osobama s kojima dijelimo te stvaramo
pokret ili samo razgovaramo. Lakše prihvaćamo različitosti te ne
prelazimo preko prepreka već ih savladavamo.
Odnos možemo definirati kao ponavljajuću interakciju, emocionalnu privrženost i ispunjenje potreba.
Na milongama susrećemo osobe koje s nama dijele svoje postojanje, ples i stvaranje, a u pauzama (kortinama) verbalnu komunikaciju. S njima putujemo daleko, blizu ili na mjestu.
Sam argentinski tango je glazba i ples cijeloga svijeta.
Nešto najdivnije. Svijet koji je u svijetu te njegova tajna je
tajanstvenost.
Veliki izazov nije u promjeni zvuka, već je izazov spojiti se s glazbom i stvoriti nešto posebno. Gustavo Adolfo Dudamel Ramír ez.
To je ples koji vam nudi niz odgovora na probleme modernog života ... i to je vodič za komunikaciju koja ide iznad jezika i kulture. Gustavo Naveira.
Tango je put a ne destinacija. Alica Pons.
Tango počinje kada pokret stane. Carlos Gavito.
Tajna tanga je u trenutnu improvizacije između koraka i pokreta. Nemoguće učiniti mogućim: plesati s tišinom. Carlos Gavito
Glazba argentinskog tanga je je glazba cijeloga svijeta. Za njega ne treba putovnica, već osjećaj. Carlos Gavito
Jelena Somogyi
👑INSTITUT ARGENTINSKOG TANGA LIBERTANGO
WWW.ARGENTINSKITANGOLIBERTANGO.BLOGSPOT.COM