Argentinski tango je sveobuhvatan i bez očekivanja. Pun mogućnosti. Obgrljuje ples, gazbu i poeziju te predstavlja prikaz stanja društva u zemlji.
Vremena se mijenjaju. Dostupnost informacija je velika. S kojima očekivanja rastu i klesaju se s potrošačkim šarolikostima. Rastu zbog potrebe unutrašnje i vanjske industrijalizacije društva i pojedinca. Stvaranja opipljive slike koja odgovara našim trenutnim uvjerenjima. Beskonačna potraga i utrka.
Argentinski tango je jedno. Mi smo drugo. Osobe s kojima ga dijelimo stvarajući zajedno, treće. S njim i kroz njega jačamo. Slabimo i postajemo. Ono najvažnije, BIVAMO.
U prirodi svakog bića je potreba za beskonačnim izražavanjem kao i ljudskog. Prisutna prije samog rođenja dok još nije poprimilo fizički?
Prirodnije i lakše je izraziti se neverbalno kroz pokret. Sredstva izražavanja i komunikacije, koja nam je dana od našeg najranijeg bivanja u fizičkom obliku. Možda i prije? :) Tijela ljudi bila su opuštenija u prethodnom vremenu. Sam čovjek je bio manje podložan statičkim poslovima.
Informacije i mogućnosti s godinama su sve obuhvatnije. Danas je pristup idejama i iskustvima iz raznih kuteva gledišta bez da u njima direktno ili čak smisleno svjesno sudjelujemo lako dostupan.
Argentinski tango kao outlet - poveznica.
U argentinskom tangu oblikujemo se MI SAMI, sami sa sobom. Način gledanja i doživljavanja ostalih faktora može olakšati ili otežati naše bivanje s argentinskim tangom. Ne treba ni tragati za smislom. Biti prisutan i otvoren.
Argentinski tango sigurno mjesto poveznica na tekst.
Stabilnost osi i centra, tijela i kretnji tango argentina podijelit ćemo u tri dijela: stojeća pozicija, kretnja nakane ili naznake ideje bez definiranja krajnosti i krajnji rezultat izražavanja ideje u potpunosti. Ona je opuštenost i spremnost tijela bez neprirodno ili isforsiranih sputavajućih napetosti.
Do ozljeda u tango argentinu dolazi zbog nepoznavanja i osvještavanja centra tijela. Najviše zbog krutosti.
Mogućnosti izražavanja pokreta su bezbrojne s obzirom na bogatstvo eforta koje nas okružuju pri stvaranju plesne priče te stvaranja i otpuštanja energije.
Zadržavanje/sputavanje pokreta i neupoznavanje njegova čarobnog središta kao statike dovodi do fizičkih ozljeda i ponekad mentalnih nezadovoljstava.
Krutost u kretnji je alarm. Sloboda kretnje je opuštenost tijela uz svjesnost o smjerovima i mogućnostima kretnji te pozicije naših dijelova tijela u odnosu na statiku i kretnju. Nesputanost, mogućnost.
Do ozljeda malih i slatih dolazi od prevelike želje za izvođenjem pokreta kao i kretnji. Zaboravljanja otpuštanja energije pokreta. To su manje ogrebotine i istezanja mišića. One smeđe crte po nogama i masnice koje nanosimo nama samima. Ponekad se potkradu ocrtavanju osobe s kojom plešemo. Stalno prisutna tvrdoća izvođenja pokreta i kretnji predstavlja apsolutno neprisutnost u cjelokupnom plesnom bivanju i tzv. svetoj trojci.
Posljednje od šest glavnih područja važnih za kvalitetu života, emocionalna i obrazovna nadogradnja te argentinski tango - poveznica.
Nijedna situacija nije naš neprijatelj, kao ni prijatelj. One su naši učitelji. Vješti u plesu ne postaju ljuti. Oni koji su vješti, otvoreni za uživanje razvijanja, u pobjedi ne postaju uplašeni. Mudri pobijede prije borbe, dok se neuk/nespreman bori stalno za pobjedu.
Sunce i mjesec te argentinski tango - usklađenje i ne ovisnost, poveznica.
“To je ples koji vam nudi niz odgovora na probleme modernog života ... i to je vodič za komunikaciju koja ide iznad jezika i kulture. Često predstavlja rješenje za usamljenost, temu koja je najčešće prisutna u Europi.” - Gustavo Naveira
Argentinski tango sigurno mjesto, poveznica.
"Tango je put, a ne destinacija." - Alica Pons
"Namjerno zanemarivanje, industrijalizacija je stalna potraga za neuhvatljivim osjećajem bliskosti i potvrde kao i pokazivanja superiornosti koja dovodi do sputavanja pokreta i kretnji. Tango Tao je biti prisutan, bivati. Dopustiti i ne sputavati razvoj osobama s kojima dijelimo tango. Zbog osjećaja bliskosti, sigurnosti i potvrde. Način stvaranja plesne priče koju svaki put možemo ispričati na drugačiji način te isto tako doživjeti. Osluškivanje i slušanje - putovnica za bezgraničnost." - Jelena Somogyi
Prirodnije i lakše je izraziti se neverbalno kroz pokret. Sredstva izražavanja i komunikacije, koja nam je dana od našeg najranijeg bivanja u fizičkom obliku. Možda i prije? :) Tijela ljudi bila su opuštenija u prethodnom vremenu. Sam čovjek je bio manje podložan statičkim poslovima.
Informacije i mogućnosti s godinama su sve obuhvatnije. Danas je pristup idejama i iskustvima iz raznih kuteva gledišta bez da u njima direktno ili čak smisleno svjesno sudjelujemo lako dostupan.
Argentinski tango kao outlet - poveznica.
U argentinskom tangu oblikujemo se MI SAMI, sami sa sobom. Način gledanja i doživljavanja ostalih faktora može olakšati ili otežati naše bivanje s argentinskim tangom. Ne treba ni tragati za smislom. Biti prisutan i otvoren.
Stabilnost osi i centra, tijela i kretnji tango argentina podijelit ćemo u tri dijela: stojeća pozicija, kretnja nakane ili naznake ideje bez definiranja krajnosti i krajnji rezultat izražavanja ideje u potpunosti. Ona je opuštenost i spremnost tijela bez neprirodno ili isforsiranih sputavajućih napetosti.
Do ozljeda u tango argentinu dolazi zbog nepoznavanja i osvještavanja centra tijela. Najviše zbog krutosti.
Mogućnosti izražavanja pokreta su bezbrojne s obzirom na bogatstvo eforta koje nas okružuju pri stvaranju plesne priče te stvaranja i otpuštanja energije.
Zadržavanje/sputavanje pokreta i neupoznavanje njegova čarobnog središta kao statike dovodi do fizičkih ozljeda i ponekad mentalnih nezadovoljstava.
Krutost u kretnji je alarm. Sloboda kretnje je opuštenost tijela uz svjesnost o smjerovima i mogućnostima kretnji te pozicije naših dijelova tijela u odnosu na statiku i kretnju. Nesputanost, mogućnost.
Do ozljeda malih i slatih dolazi od prevelike želje za izvođenjem pokreta kao i kretnji. Zaboravljanja otpuštanja energije pokreta. To su manje ogrebotine i istezanja mišića. One smeđe crte po nogama i masnice koje nanosimo nama samima. Ponekad se potkradu ocrtavanju osobe s kojom plešemo. Stalno prisutna tvrdoća izvođenja pokreta i kretnji predstavlja apsolutno neprisutnost u cjelokupnom plesnom bivanju i tzv. svetoj trojci.
Posljednje od šest glavnih područja važnih za kvalitetu života, emocionalna i obrazovna nadogradnja te argentinski tango - poveznica.
Poveznica na youtube
Nijedna situacija nije naš neprijatelj, kao ni prijatelj. One su naši učitelji. Vješti u plesu ne postaju ljuti. Oni koji su vješti, otvoreni za uživanje razvijanja, u pobjedi ne postaju uplašeni. Mudri pobijede prije borbe, dok se neuk/nespreman bori stalno za pobjedu.
Sunce i mjesec te argentinski tango - usklađenje i ne ovisnost, poveznica.
“To je ples koji vam nudi niz odgovora na probleme modernog života ... i to je vodič za komunikaciju koja ide iznad jezika i kulture. Često predstavlja rješenje za usamljenost, temu koja je najčešće prisutna u Europi.” - Gustavo Naveira
Argentinski tango sigurno mjesto, poveznica.
"Tango je put, a ne destinacija." - Alica Pons
"Namjerno zanemarivanje, industrijalizacija je stalna potraga za neuhvatljivim osjećajem bliskosti i potvrde kao i pokazivanja superiornosti koja dovodi do sputavanja pokreta i kretnji. Tango Tao je biti prisutan, bivati. Dopustiti i ne sputavati razvoj osobama s kojima dijelimo tango. Zbog osjećaja bliskosti, sigurnosti i potvrde. Način stvaranja plesne priče koju svaki put možemo ispričati na drugačiji način te isto tako doživjeti. Osluškivanje i slušanje - putovnica za bezgraničnost." - Jelena Somogyi
INSTITUT ARGENTINSKOG TANGA LIBERTANGO
📲
Nema komentara:
Objavi komentar